منهول فاضلاب

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

منهول فاضلاب

منهول خطوط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کرده و نقش مهمی در هدایت سیالات در مسیر دارد و نمی‌توان آدم رو را از سیستم انتقال فاضلاب حذف نمود و با پیشرفت‌های چشمگیری که در جهت تولید مواد صورت گرفته است منهول‌های فاضلابی در نحوه ساخت و نصب پیشرفت‌هایی قابل توجه نموده‌اند که نمیتوان از آنها چشم پوشید. مهمترین تغییر در منهول‌های فاضلابی ساخت آنها از مواد پلیمری مخصوصا پلی اتیلن بوده است که به دلیل آب بندی کامل شبکه و عدم نفوذ فاضلاب و آب‌های زیر زمینی و بالعکس در انواع پروژه‌های فاضلابی با اطمینان قابل استفاده است.

 

طراحی منهول فاضلاب

مواد اولیه آدم رو های پلی اتیلن ناب زیست از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه موجود ساخته می شود. تمام منهول های تولیدی شرکت ناب زیست از استاندارد های به روز و با استفاده از نرم افزار های محاسباتی در زمینه محاسبه بارهای وارده بر آدم رو پلی اتلین طراحی می شود.

منهول فاضلاب پلی اتیلنی ناب زیست با رنج وسیعی از کاربردها در سیستم فاضلاب شهری و فاضلاب صنعتی و هم با کاربرد‌های مختلف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌ها و خطوط انتقال شهری دارای مشخصات عمومی ذیل می‌باشد.

مواد پلی اتیلن۳۸۴۰ قابل بازیافت بوده و زنجیره پلیمری آن بسیار فشرده است و این فشردگی سبب افزایش چگالی مواد پلی اتیلن می شود و در نتیجه مقاومت مکانیکی آن افزایش و فشردگی زنجیره های پلیمری سبب مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی و تنش ها و استرس های محیطی می شود. مواد ۳۸۴۰ پلی اتیلن به صورت بدون رنگ و شفاف می باشد که در تولید و مرحله میکسر پیگمنتهای معدنی به آن اضافه می شود.

 

قیمت منهول فاضلاب

منهول پلی اتیلن نسبت به سایر انواع خصوصیات و ویژگی های بهتری دارند در قسمت ساخت و راه اندازی هزینه ی کم تری دارند.

به این آدم روها بعضا هند هول و در برخی مواد حوضچه پلی اتیلن نیز گفته می شود.

آدم رو فاضلاب همان منهول‌هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب نصب می‌شوند و برای دسترسی و لایروبی خطوط فاضلاب از آنها استفاده میشود. منهول‌های فاضلاب امروزه از مواد پلی اتیلن ساخته می‌شوند که مزایای این آدم رو ها در ادامه آمده است. البته منهول‌ های بتنی و منهول آجری نیز استفاده می‌شود که در دنیای امروز و با توجه به رشد تکنولوژی دیگر محبوبیت خود را از دست داده‌اند و پیمانکاران و مجریان خطوط فاضلاب به سمت استفاده بیشتر از منهول‌ های پلی اتیلن روی آورده‌اند.

 

مواد اولیه منهول فاضلاب

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت منهولهای ناب زیست از مواد پلی اتیلن با گرید ۳۸۴۰ مخصوص از محصولات پتروشیمی مارون و یا HDPE با گرید ۸۰ و یا ۱۰۰ می باشند و نیازی به افزودن موادUV می باشد. مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ تولیدی پالایشگاه مارون دارای مواد افزودنی آنتی مقاوم دیگر مانند کربن بلک را ندارد و در مقابل نور مستقیم آفتاب مقاومت لازم و مندرج در استاندارد را دارند.

 

تولید کننده منهول فاضلاب

منهول فاضلاب برای استفاده در سیستم های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به استفاده روز افزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می تواند، جایگزین مناسبی برای آدم رو های بتنی و یا سایر منهول های ساخته شده با مصالح بنائی می باشد.

منهول فاضلاب...
ما را در سایت منهول فاضلاب دنبال می کنید

برچسب : منهول پلی اتیلن,کارخانه منهول پلی اتیلن,تولید کننده منهول پلی اتیلن,قیمت منهول پلی اتیلن, نویسنده : ناب زیست manholenaaab بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 18:03